topbella

Wednesday 15 January 2014

cemburu..

semakin kerap aku menyatakan yg aku ikhlaskan setiap tingkah dia, sebenarnya semakin itu aku rasa sakit nyer. semakin aku tersenyum untuk dia sebenarnya semakin itu aku terluka. aku sakit dengan keikhlasan aku sendiri, memang betul2 menyakitkan. bukan dibuat2 tapi aku sangat2 sakit..aku cuba untuk berfikir secara positif, cuba untuk berlagak seperti biasa
tapi semakin aku mencuba semakin ia memakan diri.. semakin sakit, semakin pedih, semakin terluka, semakin binasa dan semakin hampa.

terkadang aku rasa ingin menangis. prghh memang dah slalu menangis pon ~ lepas kan segala kekesalan dan kesakitan dengan mengalirkan air mata. tapi apakan daya air mata ini hanya mampu mengalir di dalam hati. x kan ku biarkan ia jatuh ke pipi tapi siapa lah aku... insan biasa yang tidak punya apa2 selain daripada air mata...

adakah sakit ini disebabkan oleh cemburu?...
adakah aku cemburu ?...
ia memang aku cemburu ????
patut nya bukan ini yang terjadi..

0 comments:

Post a Comment

Penulis Blog

My Photo
iri athirah
Terengganu, Malaysia
juz call me iri or ira..my old is 22 n will be young 4ever hahahaa.. Terengganu mari laaa.. Who’s dis gurl ? Yeah..im juz ordinary girl..simple person.. less is more rite..im funny if u know me well..keep duing stupid thing..stupid joke juz wana people around me happy..laugh and smile..i want people around me always happy even im not .. You donT hAvE tO loVe mE,yOu doNt HaVe to Miss mE bUt onE thIng i WaNt yOu kNow that i ReaLlY lOve YoU...
View my complete profile
 
Domo-kun Cute