topbella

Sunday 7 April 2013

berat kaki nak melangkah...

** maafkan bila memang kini . harus kutinggalkan dirimu

karna hatiku selalu kau lukai . . tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu . ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa ..
 
** ku menangis melepaskan . kepergian dirimu dari sisi hidupku

harus slalu kau tahu . . aku lah hati yang telah kau sakiti  
 
aku tak sempurna dan tolong jangan cari kesempurnaan aku .. tiada manusia yang sempurna di dunia niee ...
 
when we talk about love ..actually,for me love is complicated ..
susah nak memahami cinta ...bila pasangan kekasih saling mencintai ..mengapa tiba-tiba perpisahan yang tak di pinta datang bertandang ..
tatkala Allah mengambil sesuatu dari kita,tentunya telah DIA sediakan sesuatu yang lagi baik untuk kita dari yang sebelumnya ..kita juga di temukan dengan orang yang salah terlebih dahulu agar kita lebih menghargai cinta sebenar kita ..seharusnya,kita harus kuatkan hati n jiwa bila terjadi sesuatu yang tak di pinta .. dan jadikan ujian sebagai pengalaman yang mematangkan diri ..
 
untuk pengetahuan awak .. sewaktu kita bersama,
bukan kesempurnaan awak yang saya cari.
tapi kelemahan awak .. 
saya mencari kelemahan awak agar saya dapat mencuba mengisinya dengan kelebihan saya dan saya harap awak menerima segala kelemahan saya dan 
mengisinya dengan kesempurnaan yang awak miliki .. kerana
saya tahu dan mengerti...
saya sedar saya tak sempurna

0 comments:

Post a Comment

Penulis Blog

My Photo
iri athirah
Terengganu, Malaysia
juz call me iri or ira..my old is 22 n will be young 4ever hahahaa.. Terengganu mari laaa.. Who’s dis gurl ? Yeah..im juz ordinary girl..simple person.. less is more rite..im funny if u know me well..keep duing stupid thing..stupid joke juz wana people around me happy..laugh and smile..i want people around me always happy even im not .. You donT hAvE tO loVe mE,yOu doNt HaVe to Miss mE bUt onE thIng i WaNt yOu kNow that i ReaLlY lOve YoU...
View my complete profile
 
Domo-kun Cute